skip to Main Content

“Je minst tevreden klant is de beste bron om van te leren.”

~ Bill Gates

OVER ONS

Wij zijn jouw rechterhand en klantmanager die overal commerciële kansen ziet én deze weet te benutten. Wij maken connectie met jouw klanten om zo de klantloyaliteit te verbeteren en daarbij halen we ook nog eens nuttige feedback op zodat jij je beter kunt profileren.

Wij hebben plezier in ons werk en dat stralen we uit naar jouw klanten. Wij zijn geen standaard callcenter. Wij zijn Nederlands enige Premium Outbound Contactcenter. Wij leveren resultaat voor jou én jouw klanten.

KEN JE KLANT

Hoeveel kost het werven van nieuwe klanten? Aan hoeveel klanten verkoop je vaker dan één keer? Denk je dat dit meer kan zijn?

We zien dat de meeste bedrijven veel tijd en geld investeren in het werven van nieuwe klanten. Als die klant vervolgens geholpen is, blijft het daarna vaak angstvallig stil.

Weet je wat de hoofdreden is waarom een klant niet loyaal is? Vaak komt dit een gevolg van gebrek aan aandacht en initiatief vanuit het bedrijf. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Bureau Feedback heeft de oplossing.

Weet je wel of jouw klant 100% tevreden is? Kent jouw klant mensen die interessant voor jou kunnen zijn? Bureau Feedback helpt jou om dit ‘laaghangende fruit’ te oogsten.

OVER JOU

Als gezonde en ambitieuze onderneming ben je altijd op zoek naar nieuwe klanten en afzetkanalen. Terecht! Hiervoor kun je gebruik maken van (vaak dure) traditionele marketingplannen en -materialen. En dat terwijl juist jouw eigen, tevreden klanten een interessant netwerk hebben waar je dankbaar gebruik van kan maken. Hoe logisch zou het zijn om jouw klanten in te zetten als jouw ambassadeurs?

Hier ligt jouw kans tot extra omzet. Wij noemen het laaghangend fruit. Deze leads benaderen wij voor je.

Dankzij onze jarenlange ervaring, goede voorbereiding en verdieping in jouw bedrijf, weten we welke vraag we op welk moment moeten stellen om de informatie te krijgen die voor jou zo belangrijk is. Zo gaan deuren open die voor anderen gesloten blijven. Het klinkt eenvoudig en voor ons is het dat ook.

OVER JOUW KLANT

Is een klant eenmaal binnen, dan worden opdrachten uitgevoerd. Regelmatig leidt dit tot wederzijdse tevredenheid en ontstaat een zakelijke relatie. Koester dit en zorg ervoor dat deze klant tevreden blijft. Klinkt logisch toch? Maar is het dat ook? Wij helpen je om ervoor te zorgen dat jouw klant een langdurige relatie met jou aangaat.

Is de klant minder tevreden dan raak je hem (op korte of langere termijn) kwijt. Hoe logisch is het om juist in deze klant te investeren, te vragen wat er leeft en in te spelen op de behoefte van deze klant en deze voor eeuwig aan je te binden? Maar durf jij je kwetsbaar op te stellen en zelf te vragen wat er leeft? En wélke klant durft eerlijk & rechtstreeks te zeggen waarin jij tekortschiet?

Onze ervaring leert dat klanten dit graag bespreken met een onafhankelijke partij. Mits de klant weet dat dit in vertrouwen gaat en dat hij hier zelf baat bij heeft. Ook hierin ligt onze meerwaarde.

BEL ME NU
+
Bel mij!
Close search

Winkelwagen

Back To Top